24 ביונ, 2014

המתחרים קשים לתחרות

הבעיה: מנסים כיוון עיסקי חדש, או נישה חדשה וגולשים באינטרנט כדי לראות את המתחרים, מיד מקבלים פיק ברכיים, אתה שואל את עצמך, איך אני אוכל להציע משהוא ברמה כדי לעקוף כאלו מתחרים. מה הסיכוי שבכלל מישהוא יגיע אלי.

המרוץ להכנסות

המרוץ להכנסות


למשל ניקח סתם לדוגמה מודל / מוצר / נישה של מוצרים שקשורים לכסף, כגון: הלוואות, כרטיסי אשראי, יעוץ כספי, משכנתאות, יעוץ פנסיוני, יעוץ השקעות, מנהלי תיקי השקעות. איך מתחרים בעיתוני כלכלה, באתרי אינטרנט כגון יהו פייננס גלובס, דה-מרקר, ביזפורטל ועוד רבים וטובים, ואפילו בעיתונים המקומיים, גופים עתירי תקציב וכח אדם. אמנם ישנם פה ושם שחקנים שהתחילו מאפס ונהיו שם דבר. חוץ מזה ששום דבר לא מונע ממך ללכת בגדול ולגייס עובדים או עזרה בדרך כלשהיא. אז גם כאשר בוחרים כיוון ומשקיעים זמן וכסף לפעמים התוצאות די חיוורות מול ההשקעה, איך יוצאים מזה? איך מגיעים לתוצאה של הכנסות ורווח בתוך חודש, 3 חודשים
רעיונות לפתרון
התשובה יכולה להיות כנראה במודל השיכפול, ובניית סיסטמה, מערכת, מתחילים בפיילוט, אם בתוך חודש אפילו 3 חודשים יש תוצאות טובות, ואפשר להעריך את גודל ההשקעה מול הרווח או ההכנסות, וניתן לראות שיש ROI חיובי. מייצרים עוד מאותו הדבר בסקלינג – כלומר נקרא לפיילוט יחידת הכנסה או רווח. ואפשר לשכפל אותה. עוד כיוון לפתרון הוא לקחת עזרה במיקור חוץ, או פרילנסרים. לנצל את  "זמנם של אחרים" כגון של עובדים זולים בהרבה מהשוק אליו פונים למכור את המוצר, למשל אאוטסורסינג בהודו פיליפינים וכדומה. ואפילו בישראל.
התחרות עדיין קשה?
כמובן שכדאי לבחון כיוון / נישה פחות תחרותית או שטרם פשטו עליה כל השחקנים הגדולים. אם תשימו לב להתפתחות בכל תחום תיראו שבהתחלה יש רק משוגעים לדבר, ואחר כך יש התנפלות רבתי, למשל תיקחו נושא מצלמות אבטחה, סמרטפונים, קריוקי, ועוד כהנה וכהנה. אז החוכמה לחוש לזהות שזה (התחום) הולך להיות להיט ל
פני שזה להיט.

מאת admin בכללי | 24 תגובות

מה נשתנה בתחום קישורים לקידום אורגני

האמת שפרט לזה שנכנסו גורמים נוספים לאינטרנט שצריך להתחשב בהם ולהכניס אותם בתמהיל הקישורים,  לא השתנה הרבה,

 

אמנם נוספו הרבה פחד וחרדה, אפשר לומר אפילו היסטריה, אופפת את מקדמי האתרים בארץ ובעולם. מנהלי אתרים שמנסים להבין כיצד הם ירדו בדרוג או מקבלים פחות תנועה מבעבר, והם נוקטים מהלכים לדעתי מוגזמים שעוד יותר יכולים לפגוע בהם.

 

 

 

קישורים מגוונים

קישורים המפתח לקידום באינטרנט

לדעתי, הסיבה לירידה בתנועה לאתר או בדרוג האתר, או הדף אינטרנט יכולה להיות שכל הזמן נכנסים מתחרים נוספים לענף / נישה שלכם שלוקחים חלק מהתנועה. אין מה להשוות את כמות המתחרים היום בכל תחום למה שהיה לפני 5 שנים.
קודם נבהיר שחשיבות הקישורים שנכנסים לאתר נותרה אחד הנדבכים החשובים ביותר לקידום אורגני.

גיוון טכסט הקישור
הדבר המרכזי שצריך לשים לב אליו בעניין הקישורים לאתר זה גיוון, כל סוג של אחידות (זה לא דבר חדש) יכול להיות בעייתי כלומר אם יש לכם 10 לינקים לא מומלץ שכולם יהיו עם מילת טכסט זהה, זה לא טבעי. אותו דבר נכון שלא כל הלינקים יגיעו מאותו אתר ואפילו לא מאותו שרת.
מומלץ להימנע מכל הגזמה לא טבעית, שעל פניו קל להבין שמטרתה בולטת לעין כאמצעי לקידום אורגני בלבד.

גיוון מקורות הקישורים
היום חייבים לתבלן את מקורות הקישורים ממגוון הרשתות החברתיות, כגון: גוגל+, דפי עסק בפייסבוק, פינטרסט, יוטיוב, פורומים, תגובות בבלוגים, טוויטר וכדומה.
חיזוק הקישורים
טכניקה שכדאי לבחון זה לחזק את מקור הקישור לדף העיקרי באתר שלכם בקישור אחר. וזה נכון לכל הקישורים שלכם, זה יכול להבטיח שהדף שמביא את הקישור לדף העיקרי שלך יהיה רשום בגוגל (מאונדקס) וקישור נכנס אליו יכול להבטיח זאת.
כך למשל הקישור הישיר יגיע מפוסט פייסבוק והפוסט פייסבוק יקבל קישור מאחד הבלוגים.
לסיכום
המסקנה מכל הנאמר בכתבה, אם תמשיכו בעקביות להוסיף לינקים טובים (מגוונים) לדף האינטרנט שלכם, הדף יעלה בדרוג ויביא לכם יותר תנועה.

צרף אותי לרשימת הדיוור

מאת admin בקידום אתרים | 18 תגובות

גוגל לאחרונה מציע למפרסמים וכותבי מאמרים לשים תג Nofollw לקישורים שמלכתחילה נועדו למטרות שיפור הדרוג, יש להתייחס לקישורים אלו בהתאם לכללים של קישורים במודעות בתשלום.
למשל כתבתם פוסט בבלוג אירוח בדרוג גבוה מתוך מחשבה לקבל חלק מהמיץ (ג'וס) של האתר המארח.
או כתבתם פרס ריליס- הודעה לעיתונות – Press relese – גוגל מציע שהקישורים שתכניסו יהיו עם תג נופולו
לא נעים, אולי תגידו גם לא פייר, אין מה לעשות, הקישורים במידה והנושא מעניין יביאו לכם גולשים דרך הקישור ולא דרך שיפור הדרוג וקפיצה למקום משופר בתוצאות החיפוש.
כנראה שכל זה הגיע לנו מרעבתנות יתר ורצון להשתדרג על חשבון אתרים מקודמים במאמץ קטן.
מקורות באנגלית:
Google Links

Links In Press Releases Should Use Nofollow Like Paid Links

צרף אותי לרשימת הדיוור

מאת admin בקידום אתרים | 17 תגובות

16 ביול, 2013

קידום אתרים טוב זה לא לסבן את גוגל!
נראה שגוגל מתיחס לקידום אתרים כמשהוא שלילי בעוד שנכון היה להתיחס רק לספאם או גישות תרמית אחרות. קידום אתרים וספאם באינטרנט זה לא אותו הדבר.
אני קורא לקידום אתרים:
הדרך הנכונה והאפקטיבית למימוש הפוטנציאל של האתר.

בואו נניח שהאתר מלא בתוכן איכותי, אם לא יהיו קישורים לאתר, כיצד מישהוא יגלה בכלל את האתר. כלומר חייבים לבצע פעולות יזומות (לא טבעיות) כדי שגוגל ושאר העולם ידע על קיומינו באינטרנט. יכול להיות שבמשך הזמן אם האתר מלא בתוכן איכותי, ונפרסם אותו במדיה, תהיה מספיק תנועה שתיצור עוד תנועה וקישורים טבעיים. כל מקדם אתרים יגיד לכם שחייב להיות באתר שלכם תוכן איכותי, אז אין כל התנגשות בין מקדמי אתרים לגוגל.
האמת שדווקא לאור המכות שגוגל הנחית בשם פנדה ופינגווין נהיה תחום קידום אתרים קל יותר, עכשיו מאשר בעבר הקרוב, מאחר וכל כך הרבה אנשים הבינו ופועלים בנתיב הלא נכון, והם למעשה עובדים אחורה בפחד מצייתים כביכול לפקודותיו של המנהיג ללא חת, כי הם כל כך נהיו פרנואידים של עשיית רק דברים שגוגל אוהב. והם מבצעים פעולות שגורמות נזק לאתר שלהם. והם עושים רק דברים שגוגל אומר להם שהם דברים טובים לעשות.

האם אתם באמת חושבים שזה האינטרס של גוגל לספר לאנשים מסוג מנהלי אתרים, או מקדמי אתרים למנועי חיפוש איך להשיג יותר תנועה ממנועי החיפוש שלהם בחינם?
האם אתם באמת מאמינים שגוגל נותנת עצות שעוזרות למנהלי אתרים לקבל דירוג הדף אינטרנט יותר מהר ויותר בקלות? ולהשיג תנועה בחינם, חשבו שוב.
נראה שהם מעולם לא אהבו מקדמי אתרים, משווקים – אנשים שבונים אתרי אינטרנט כדי לקבל תנועה חופשית ממנועי חיפוש ולעשות כסף בלי לקנות מודעות. למה שהם יעזרו לנו עם כלים למנהלי אתרים או הנחיות ברורות? הם לא היו והם לא!
האמת שכנראה נדרשה התיחסות למציאות שהתדרדרה למצב בו מידע מטעה ומידע זבל בכמויות שמסתובב היום ברחבי עולם הסייבר, האינטרנט, אני לא בטוח שמצליחים לגמרי להלחם בזה כלל.
תאמינו לי שגם מנהל האתר ומקדמי אתרים נפגעים ממידע מטעה באינטרנט שנועד רק להביא גולשים לא רלוונטיים לאתר. אפילו כגולש זה מעצבן ומפריע.

יש אנשים שאומרים שהדרך הנכונה כדי לקבל תנועה ממנועי חיפוש היא על ידי משחק בדרך שגוגל רוצה שתשחק – עושה את מה שהם אומרים לך לעשות. ציות להם.
האמת שגוגל לא אומרים הרבה כמעט ולא אומרים כלום, הניסוח שלהם מעורפל, והכל סוג של פירושים של כל מיני מביני עניין שמסבירים מה לדעתם חושב גוגל.

אז אם לתחושתכם אתם הגונים, ופועלים לפי כללי הקידום שרוב מקדמי האתרים ממליצים אין לכם מה לחשוש, בסופו של דבר האינטרס והמטרה של מקדם אתרים טוב הוא להביא לכם יותר תנועה ממנועי החיפוש.
וגם המטרה כפי שגוגל מציג אותה לשלוח את מחפשי המידע, למידע איכותי, מעניין ורלוונטי ביותר, אז אין ניגוד עניינים בנקודה זו.

צרף אותי לרשימת הדיוור

מאת admin בקידום אתרים | 3 תגובות

איך משיגים קישורים טובים לאתר

מילות מפתח + אופטימיזציה + קישורים + תוכן = קידום = יותר תנועה

מילות מפתח + אופטימיזציה + קישורים + תוכן = קידום = יותר תנועה

חלפו להם הימים שדי היה בתוכן בינוני וקישורים מכל מקור שהוא והנה הדף שלך מופיע בתוצאות החיפוש בגוגל במקום טוב. ובכן חוקי המשחק השתנו, גוגל כבר לא מתגמלת אותך על כל מיני קישורים הדדיים. גוגל לפעמים אפילו מענישים אותך על קניית קישורים. מעבר לכך קישורים מאתרים שעד לא מזמן היו כשרים וטובים, נהיו חסרי ערך או בעלי ערך שולי. כל מיני מקורות לקישורים שהיו לגיטימיים כגון מרשתות בלוגים, היום חבל על המאמץ ועל הכסף שלך, זה לפעמים אפילו יכול להוריד לכם ניקוד. אפילו קישורים מאתרי כתבות חופשיים שהיו להיט בעבר הרחוק איבדו לגמרי מזוהרן.  ואינם מועילים יותר. קישורים מכתבות שנלקחו מאתרי כתבות חופשיים והונחו באתר שמקשר אליכם אינם תורמות ניקוד משמעותי כבעבר. גם קישורים ממדריכים נהיו בעלי ערך נמוך יותר. אז מהיכן נשאר לנו לקשר לאתר?
קישורים מהודעות לעיתונות היום עדיין בעלי ערך ויכולים לעזור קצת, אבל יש שמועה, שהם הבאים בתור לרדת במשקל  ולקצץ מערכן. זאת עקב ניצול יתר מצד ספאמרים שעושים הרבה רעש גם מתוכן חסר ערך אמיתי, במקום להודיע ​על ​חדשות אמיתיות ומעניינות. אז נשאלת שוב השאלה. איפה ניתן לקבל קישורים בעלי ערך?

להלן, כמה  מקורות מומלצים לקישורים שכדאי לבחון.
אפשר לקבל קישורים מ: תוכן תוצאות מחקר בתחום שבו האתר ממוקד, כתבות אורח, מסחר חליפין, תגובות לשיחות ברשת בפורומים, מחקר ופרסום מסקנות, תוכן מקורי ומעניין. אלה הם כמה דוגמאות שעדיין מקבלים גמול לקישורים מהם. להלן קצת יותר פרטים על כל אחד מהמקורות המומלצים לקישורים.
מילות מפתח + אופטימיזציה + קישורים + תוכן = קידום = יותר תנועה

תוכן מעובד
תוכן מעובד נהיה יותר ויותר מידע חשוב ובעל ערך, היום כאשר האינטרנט מפוצץ במידע, תוכן מעובד חוסך למתעניין זמן רב והמידע הופך זמין ומיידי ופוטר אותך מתהליך מייגע של איסוף, ניפוי, קריאה, עיבוד ולאחר מכן לנסח את המידע הטוב ביותר בתחום לכתבה, דרך מצוינת למשוך קישורים. ניתן לעשות זאת בכל נישה.
למשל כותרת מאמר: 10 הדרכים הטובות ביותר כדי …"מלא את החסר" תמיד עובד.  דוגמה: 10 אתרי איחסון הטובים ביותר. נכון שזה דורש מאמץ וזמן רב הוא שאמרתי, החיים נהיו קצת יותר קשים והמחיר של קישור טוב עלה.

מאמרי אורח, פרסום מאמר שלך באתר אחר בתחום תמורת קישור..
זו היא אחת מהדרכים פרואקטיבית להשיג קישורים בעלי ערך גבוה. הרעיון לפנות ולהציע מאמר מעניין שלך למנהלי אתרים מפורסמים. במקום לכתוב מאמר באתר שלך או בבלוג ולהמתין שמישהו מרצונו יקשר אליך. כתבת אורח מאפשר לך ליצור תוכן ולקבל קישור מיידי אל האתר שלך. זה גם קישור באיכות גבוהה, בגלל שזה בהקשר עם התוכן של האתר שלך, ובעמוד שלם של תוכן רלוונטי, ולא קישורבסרגל צדדי או כותרת תחתונה.

סחר חליפין – להציע תרומה בעלת ערך כלשהיא שלך לאותו בעל או מנהל אתר, כאמור עם אתרים בעלי ערך
אתה יכול לעשות עבודה כלשהיא עבור מישהו בתמורה לקישורים לאתר שלך. זה עובד פלאים בזמנים קשים, במיוחד עם בעלי אתרים חינוכיים, ארגוני צדקה ועוד גורמים ציבוריים שיישמחו לקבל עזרה בתחום שלהם. זה יכול להיות לדוגמה עבודת תכנות לאתר שלהם, תכנון, ייעוץ, או מה שהם צריכים. אתה פשוט סוחר עם הזמן שלך, עבור קישור לאתר שלך.

השתתפות פעילה בדיונים באינטרנט.
ללכת לאתרים הגדולים ביותר ב תחום המומחיות שלך. להשתתף בדיונים על ידי השארת תגובות. אכן, הערות הם nofollow, כלומר ערך הקישור לא נספר על ידי גוגל. אבל זה לא העיקר. אתה מקבל תועלת לטווח ארוך מהערות. כל מבקר באתר שקורא את מה שכתבת. יש מצב שחלק יתעניינו ויבקר באתר שלך. אותם מבקרים שבלעדי אותה תגובה, ספק רב אם היה יודע עליך.

כתבת מחקר ומסקנות השוואה בין נותני שירותים או מוצרים
אנשים תמיד מתלבטים איזה שירות או מוצר לבחור כשיש מבחר כל כך גדול בשוק. הם אוהבים את תוצאות בדיקה מרוכזים בדף אחד ואוהבים לשתף אותם. אז למה לא לבחור מוצר או שירות בתחום שלך . להפעיל כמה מסלולים שונים של בדיקות ולפרסם את התוצאות. הממצאים שלך יהיו פיתיון לקישור מיידי, אפילו וירלי.

במעלה או במורד הדרך – לקוח – ספק
כל מוצר שאתה רוכש מספקים. שאל את הספק אם הוא מוכן לקשר לאתר שלך, כי אתה לקוח. בתמורה, אתה מוכן לתת להם עדויות וחוות דעת של הקונים ממך. כשמישהו שואל לגבי האיכות של המוצר. אתה יכול לעשות את אותו דבר בכל ענף, או כל דבר אחר שיש אספקת מעלה או במורד שרשרת האספקה. זה לא כואב לשאול. וביותר יגיד כן. אז למה לא לנסות את זה?

תוכן מקורי
האם אני באמת צריך להגיד את זה? זה מובן מאליו … זה היה הגביע הקדוש מאז תחילתו של גוגל. תן לקוראים תוכן ראוי לקישור והם יקשרו אליו. אתה מומחה. יש לך מומחיות. אנשים מחפשים בשקיקה מומחים שיכולים לעזור להם לקבל החלטות. אז למה לא לכתוב כמה מאמרים ולפרסם אותם כדפים באתר שלך. לא משנה מה שאתה יודע, תמיד יהיו אחרים שיודעים פחות ממך.

מסקנה
קישורים ביסודו של דבר מעולם לא נועדו להיות כלי משחק, אלמנט נרכש, או באופן מלאכותי ומניפולטיבי. גוגל מנסה לחזור לקישור המקורי שנועד להיות אות הוקרה לתוכן ייחודי ומעניין, מרכז, סמכות, או הפניה טבעית. יש כמובן עוד דרכים ליצור קישור איכותי כגון יוטיוב, פייסבוק שעדיין תורמים תנועה טובה ומשמעותית וכדאי תמיד לבדוק מה עובד בשבילכם. אז נברך אתכם בקישורים טובים.

מאת admin בקידום אתרים | 8 תגובות

20 בפבר, 2013

כלי מילות מפתח
מחקר מילות מפתח הוא הבסיס של כל שיווק אינטרנט מוצלח.
לא משנה אם מדובר בפרסום בגוגל אדוורדס PPC או בקידום אורגני, המפתח זה לבחור את המילות מפתח / מילות חיפוש הנכונות
מה הופך את מילות המפתח ל "נכונות"?
א. מילות מפתח מתאימות וקשורות לנישה של המוצר או השירות
ב. מילות מפתח שיש בהם כמות סבירה של חיפושים בחודש.
ג. מילות מפתח שכמות הדפים באינטרנט שמכילים אותם נמוך
ד. מילות או ביטוי מפתח שממירים.
ה. מילות מפתח או ביטויי חיפוש ש עלות קליק בפרסום סבירה לא גבוהה מדי.

למה כלי מילות המפתח של גוגל לא מספיק למטרה הזאת?.
נתון חשוב ביותר שמשום מה לא מסופק לפחות בעת כתיבת המאמר, זה כמות הדפים רשומים בגוגל עם המילת מפתח בהתאם להתאמה (פרייז, אקזקט, ברוד). נתון זה מופיע בדף תוצאות החיפוש כך כ-2,780,000 תוצאות (0.26 שניות) אך לא ניתן לקבלו עבור כמות גדולה של מילות מפתח בצורה מרוכזת אלא על ידי כלי מחקר מילות מפתח שמקבלים את המידע מגוגל.
כמובן שכלי מילות מפתח כגון טרפיק טרויס Traffic Travis עונה על כל הסעיפים ומספק שילוב של המידע בטבלה, כך שדי בהסתכלות בתוצאות ניתן להבחין במילות מפתח הנכונות שאותם נרצה לשלב בתכנים שלנו.
באמצעות כלי מילות המפתח טרפיק טראוויס תוכלו למצוא את מילות המפתח הפחות תחרותיות (בכל נישה)
האם חסר משהוא בתוכנת מחקר מילים מרקט סמוראי?
בעבר המלצתי על כלי מילות המפתח של מרקט סמוראי והוא עדיין כלי מצויין והכי זול, אך להערכתי ב 2012 הפסיק מרקט סמוראי לקחת נתוני SERPS – מה שנקרא שם SEOC כמות הדפים שיש בהם את ביטוי המפתח מגוגל והנתונים מתקבלים מבסיסי הנתונים של בינג (לא ברור לגבי יהו מכיוון ש יהו מכרה את תחום החיפוש באינטרנט למיקרוסופט – בינג). ונראה שהנתונים של בינג ויהו משולבים.
מבדיקות שעשיתי באנגלית יש פערים של פי 5 עד פי 10 בכמות הדפים למילת מפתח במרקט סמוראי בהשוואה ל כלים אחרים שלוקחים מידע מגוגל. וישנם כלים שמציגים את הנתון מכל מנועי החיפוש הגדולים זה לצד זה.
נתון זה של כמות הדפים חיוני למציאת המילים שהתחרות עליהם נמוכה וזה אומר שנצטרך להשקיע פחות מאמץ וזמן לקדם אותם. והוא בא לפני שמבצעים מחקר מעמיק של מתחרים על מילת מפתח מסויימת.
לסיכום: שווה מאד להתנסות חינם בשימוש בכלי מילות המפתח של טרפיק טראויס, ניתן גם להרשם ולקבל בחינם את הכלי רק במגבלות מסוימות ועדיין כמובן להתרשם ולהחליט בעתיד.
כנסו לביקור באתר כלי מילות המפתח והורידו חינם גירסת התנסות. מבדיקה כללית שביצעתי המערכת תומכת בעברית כמו כן מאפשרת קבלת נתונים מבסיס הנתונים המקומי – ישראל.

מאת admin בכלים לקידום אורגני | 11 תגובות

כלים למחקר ושיווק באינטרנט

אני פשוט לא מאמין שאני מציע לכם את הכלי הזה – זה פשוט לירות לעצמי ברגל. אני כל הזמן מחפש כלי עזר שיעזרו לי ויחסכו לי זמן בקידום אתרים באינטרנט. מה הייתם אומרים אם הייתי מציע לכם כלי שיעזור לכם במחקר ושיווק לקידום אתרים אורגני, למצוא מילות מפתח פחות תחרותיות לנישות מבוקשות, לאבחן את דפי האתר שלכם ביחס למתחרים, לקבל גישה לעשרות אלפי מאמרים חופשיים לשימושכם החופשי

מה הבעיה בקידום אתרים היום
תחום הקידום אורגני באינטרנט נהיה קשה מיום ליום, זאת לא התקופת בראשית שאתר הכי מסכן זכה להופיע בדף ראשון בתוצאות של גוגל כי רק הוא היה זמין. היום על כל מילה ובעיקר באנגלית התחרות קשה מאד. להשקיע זמן למילים תחרותיות מאד יכול למשוך מכם זמן רב מדי ומאמצים שאפילו לא בטוח שתצליחו. אתם חייבים כלי עזר למחקר שיחסכו לכם זמן להשגת המטרה שהיא בעצם תנועה ולא מקום ראשון בגוגל. תנועה אפשר לקבל גם ממילים פחות תחרותיות שאחרים פשוט לא הבחינו בהם.

מה הפתרון שיעזור לכם להשיג תנועה חינמית באינטרנט
כלי רב תכליתי שמכיל כלי מחקר מילות מפתח, שיעזור לכם למצוא את המילים הנכונות לתוכן שבחרתם, הכלי מכיל גישה לעשרות אלפי כתבות חופשיות בכמעט כל נישה שתבחרו באנגלית. הכלי יעזור לכם בהבאת תכנים חינם לשימוש חופשי לנישה שבחרתם. יאפשר לכם לשתול את המילים בכתבה שלכם מחוץ לבלוג או בתוכו ישירות. מאפשר לכם לבצע ספינינג לכתבה כלומר החלפת חלק מהמילים במילים תואמות. הכלי מאפשר למצוא שמות דומיין שיתאימו לנישה שלכם

המודולים שיש כרגע בכלי
כלי מחקר מילות מפתח    Keyword Research
מחקר מתחרים – Competition Analysis
עשרות אלפי כתבות חופשיות באנגלית לשימושכם  –  FREE PLR Articles – Content Library – רק זה לבד זה מכרה זהב למי שמבין.
בחינת דרוג הדף שלכם באינטרנט    Analyze SEO Rankings – SEO Score
בחינת המתחרים שלכם על מילת מפתח    Outrank your Competition
כלים לעדכון תוכן לבלוגים של וורדפרס    SEO WordPress Tools
Mass Update עדכון של מספר כתבות בו זמני למידע משותף
Quick Post Editing עריכה כתבה בבלוג תוך ניצול מידע נוסף
Domain Finder – מציאת שם דומיין מתאים לנישה
WEB Content – מציאת תוכן באינטרנט ליצירת כתבה
המחיר
כלי בסדר גודל כזה יכול להיות מושכר במחיר חודשי וגם לו היה נמכר בתשלום אחד זה היה מעל 100$ ואפילו 150$ של מוצרים מתחרים. כרגע אנו מציעים אותו בתשלום אחד חד פעמי וזה שלכם לתמיד. אז מהרו וריכשו את הכלי כעת לפני שמחירו יעלה.

מאת admin בכלים לקידום אורגני | 32 תגובות

אוטוריטה – גורו – צרף תמונתך לתוצאות החיפוש בגוגל בעזרת הרשת החברתית גוגל+
הצגת תמונתך בתוצאות החיפוש בגוגל, כאשר מחפשים אותך בגוגל בשמך או בחיפוש מידע בגוגל שמוצא תכנים מהאתר שלך.
למה זה טוב? – כל תוספת לקישור שלך בתוצאות החיפוש, אפילו הבלטה, על אחת כמה וכמה תמונתך, מבליטה את התוצאה עם הקישור שלך משאר תוצאות החיפוש ויכולה בפירוש להביא לכך שהגולש יקליק על התוצאה שלך בתוצאות החיפוש  וזה מה שאנו רוצים.
תוכלו ללא מאמץ כלל לגרום שתמונתך תופיע כאשר מחפשים לפי השם שלך בפרופיל גוגל+ די שיהיה לכם חשבון בגוגל+ עם תמונה ופרופיל. לגבי האפשרות היותר אטרקטיבית שיאפשרו לגרום לתמונתך להופיע בתוצאה גם כאשר מחפשים תוכן שנמצא באתר שלך, זה דורש יותר מהלכים וייתכן שיש סף מסויים של אנשים שקשורים אליכם במעגלים בגוגל פלוס.
הרעיון הוא ליצור קשר בין דף הפרופיל שלך בגוגל פלוס ובין האתר שלך ובין התכנים שלך באתר להלן תוצאות חיפוש בגוגל ל דוגמה: עריכה לשונית

authorship תמונתי בחיפוש

authorship תמונתי בחיפוש


או לדוגמא בצע חיפוש לביטויים אלו בגוגל ותראה שמוצמדת תמונת פרופיל של המחבר
"I wrote the first version of SafeSearch" או "chlorine life"
או "Amazon Unbox video store" או "buzzmachine"

שלב א' מה עלי לעשות

1. נדרש שיהיה לך דף פרופיל אישי ב גוגל פלוס, זה פשוט מאד אם יש לך חשבון בגוגל כל שעליך לעשות זה לאשר הצטרפות.
לעדכן את הפרופיל למלא את עמוד האודות כולל תמונתך על פי הכללים של גוגל+ בדרך כלל מדובר בתמונה בגודל 250px X 250px

פרטים נוספים בנושא בקישורים הבאים:
קשר את פרופיל ‪Google+‬‏‎ שלך לתוכן שאתה יוצר
קישרו את התוכן שלהם לפרופיל Google

פרטי מחבר בתוצאות החיפוש

2. צור קישור לפרופיל גוגל פלוס שלך מדף האודות באתר שלך לקישור יש לצרף קוד
לדוגמה :<a href="[profile_url]?rel=author">Google<a>
וכאן למשל עם כתובת פרופיל מסויים בגוגל פלוס במקום – profile_url
<a href="https://plus.google.com/107883508657655591218?rel=author">אודות</a>

במקום אודות רשום את השם שלך או כל תיאור הולם לדף שאליו מופנה הקישור. על הקישור לכלול את הפרמטר ‎?rel=author‏. אם הפרמטר חסר, גוגל לא תוכל לשייך את התוכן לפרופיל גוגל פלוס‎ שלך

3. הוסף קישור הדדי בחזרה מהפרופיל שלך בגוגל פלוס אל האתרים שזה עתה עדכנת.
הכנס לפרופיל –>ערוך את הקטע 'תורם ל'. כותב גם באתרים–>> בדו-שיח שמופיע, לחץ על הקישור המותאם אישית 'הוסף' ולאחר מכן הזן את כתובת האתר שלך. –>אם אתה רוצה, לחץ על הרשימה הנפתחת כדי לפרט את האנשים שיוכלו לראות את הקישור הזה.–>> לחץ על שמור.

תוכלו לבדוק אם ביצעתם כראוי את כל השלבים בעזרת כלי של גוגל שנקרא
Rich Snippets Testing Tool

בדף הבדיקה בשדה url רשום את כתובת האתר שלך הקלק Preview ולמטה בתוצאות תראה אם תמונתך מופיעה
כאמור לגבי הופעת התמונה גם בתוצאות חיפוש בגוגל גם ללא השם שלך יש סף מסויים של עוקבים שמעליו גוגל יציג את תמונתך גם בתוצאות חיפוש שקשורות לאתרים שלך ששם המחבר הוא שלך

4. יצירת מסלול קישורים דרך דף אודות באתר שלך להצגת תמונתך בתוצאות החיפוש
למה זה טוב? – הייתרון הוא שבמקום לקשר את כל הדפים באתר שלך לפרופיל בגוגל+ עדיף שכל הדפים יהיו מקושרים לדף האודות באתר שלך ודף האודות בלבד יהיה מקושר לגוגל+
א. צור או וודא שיש דף אודות באתר שלך שכולל גם תמונה שלך.
ב. בכל דף באתר שאתה מעוניין שתוצאות החיפוש יכללו תמונתך הוסף קישור אל דף האודות בתוספת rel="author"
ג. הקישור בין דף האודות  לדף הפרופיל בגוגל פלוס צריך להוסיף rel="me כדלהלן
למשל בדף האודות של אתר עוגיות מרוקאיות יש קישור בשם – עוד מידע על ז'קלין אלון בגוגל פלוס
<a href="https://plus.google.com/101586079635612752604" rel="me">ז'קלין אלון</a>
כל שאר הדפים באתר יהיה קישור לדף האודות עם תוספת rel="author"
שאר המהלכים זהים כולל סעיף 3
כמובן מומלץ לבצע בדיקה בעזרת הכלי של גוגל שאכן יש קשר רציף בין כל המרכיבים, אם שכחתם משהוא הוא יגיד לכם בבדיקה שחסר מרכיב כלשהוא. למידע נוסף צפו בסירטון הבא:
קישור ליוטיוב
הוספת תמונת פרופיל לחיפוש בגוגל


מאת admin בקידום אתרים | 5 תגובות

סקירת תוכנה למחקר מילות מפתח בגוגל
מרקט סמוראי

בפוסט זה אסקור בתמציתיות חלק מהתכונות של תוכנת מרקט סמוראי – מי שמעוניין יוכל לקבל מידע נוסף באתר ביגשופ בקישור בתחתית המאמר.
תוכנת מרקט סמוראי מיועדת לביצוע מחקר מילות מפתח – למצוא את המילות חיפוש שיש בהם יותר חיפושים ופחות מתחרים.
לתוכנת מרקט סמוראי יש כמה יתרונות וכמה חסרונות לעומת כלים חלופיים בשוק. אבל בסה"כ היא עונה על הצורך במידה רבה ובעלות נמוכה.
ניתן להוריד את התוכנה לזמן מוגבל לצורך התנסות. בתקופת ההתנסות יש הנחה ברכישת התוכנה. תקופת ההתנסות משתנה לפעמים שבוע לפעמים יותר. אבל זה די מספיק זמן כדי להחליט אם היא מתאימה לצרכים שלך.

מחקר מילות מפתח

אחד המודולים העיקריים בתוכנה הינו keyword Research – יחסית טוב למדי ובשלב זה חינמי – בעיקר לוקח נתונים מגוגל כגון הצעות למילות מפתח, תנועה צפוייה וכולי. מאפשר קבלת מילים קשורות לנושא ואפשר לקבל רק מילים שמופיעות במילה הראשית שקבענו כפרוייקט.
הייתרון הגדול של הכלי קבלת תחרות דפים למילה וכן אפשרות לפילטרים שונים בהתאם לפרמטרים מוגדרים מראש או לפי בחירתנו. אמנם גוגל השתפר מעט בכלי מילות מפתח שלו אבל הוא עדיין לא מציג נתוני תחרות דפים לקידום שמתחרים על המילה. יש כנראה גם ערך שהוא שילוב כמות הדפים והחיפושים משהוא כמו ה KEI שלא ניתן כאן אבל אפשר להוסיפו לקובץ אקסל לאחר שמייצאים את טבלת תוצאות המחקר.מה שאני לא מבין זה איך מערכת שיודעת לחשב הכל לא מציעה לי ישר מילות מפתח שעונות לקריטריונים שכל המומחים מבינים אחרי שמריצים שעה שלמה את הדוחות – יש לי תשובה: זה פשוט חונק את השרתים של מנועי החיפוש והם פשוט יגרשו אותך מהם.
חסרים אופציות הכללה בבת אחת של קבוצה להוריד מהרשימה. כרגע נראה שהכלי מחקר לבד חינמי גם אחרי שבוע.
בעיה נוספת שקשורה בעצם לגוגל משום מה הוא מכניס הרבה מילים לא רלוונטיות ולא ברור איך לבטל אותם מראש. יש אמנם אפשרות בגוגל להגיד לכלי מילות המפתח להציג רק תוצאות שמכילות את המילה – נישה שבחרנו. לסיכום תוספת נחמדה לכלי מילות המפתח של גוגל. ואף מעבר לכך.
כדי להיות אפיליאט חייבים קודם לרכוש עותק של התוכנה.

הגדרות – מחקר מילות מפתח

תוצאות אורגניות
Searches – כמות חיפושים ממוצע יומי – ניתן לקבוע מסנן למינימום
SEOT – מקסימום קליקים יומי אם תופיע במקום הראשון למילת המפתח בתוצאות האורגניות
מומלץ לפחות 80 ליום למילה בחול – כאן בישראל אפשר לדעתי גם פחות.
Phrase To Broad PBR – היחס בין חיפושים נרחב לחפושים מדוייק למילת מפתח 15% סביר
ככל שהמספר גבוה יש אפשרות להגדיר מינימום יש יותר רלוונטיות לתוצאות הרחבות
Trends – פיזור החיפושים במהלך החודש – גרפי
תוצאות עבור ADWORDS – ניתן לבחור אילו תוצאות יוצגו
AWT – כמות תנועה יומית צפוייה לזה שמופיע ראשון במודעות אדוורדס
AWCTR – אחוז אלו שהקליקו ביחס לתנועה הצפוייה למילת מפתח
AWCPC – הסכום שתידרש לשלם עבור מיקום 1 במודעות למילת המפתח
SEO Comp – כמות הדפים שבהם קיימת המילת מפתח שמתחרים על המילה בתוצאות האורגניות
מומלץ לא יותר מ 30000 אחרת קשה להתחרות
Commerciality
OCI – אחוז סיכויים שמחפש המילה במצב של רצון לרכוש – ערך של מיקרוסופט – ערך גבוה טוב
AWV – עלות התנועה למילה באדוורדס = כמות תנועה*עלות לקליק*כמה הקליקו
SEOV = עלות כוללת של הפרסום למילה = תנועה * מחיר לקליק

לאחר שמקבלים רשימה כללית של מילים – בוחרים אלו מילים רלוונטיות למחקר מעמיק יותר של תחרות ומבקשים עוד נתונים

כמו כן שמים מסננים למילים תחרותיות מדי או שהתנועה דלילה מדי.
בשלב הבא מצתמצמת הרשימה למילים בודדות שעונות על הקריטריונים, אם ברצוננו לבדוק תחרות קידום נצטרך לבדוק אחד אחד מילה מילה.

מודולים נוספים בתוכנת מרקט סמוראי

Rank Tracker – בוחן מספר אתרים ודפים ומיקומם במנועי החיפוש עבור מילה – דומה ל monitor for google – היתרון של הכלי שהוא משולב בתוכנה ולא צריכים כמה תוכנות שונות לכל דבר בנפרד.
SEO Competition – בוחן 10 אתרים ראשונים בגוגל עבור מילת חיפוש ומציג את כל הפרמטרים שלהם
כלי מאד חשוב – החיסרון צריך להגדיר ולבדוק כל מילה בנפרד – למה רק 10.

בוא נניח שאני רוצה לנתח את התוצאות של 10 המתחרים הראשונים בגוגל. צריך לבחון את כל הפרמטרים כגון כמות לינקים חוזרים, עוצמתם, ולראות כמה זמן נדרש ליצור את אותם לינקים. למשל 35 לינקים

יכול להיות שכדאי ללכת על מילים עם פחות תנועה שביחד יצטברו לכמות שוות ערך למילה תחרותית מאד שנצטרך לעבוד קשה לקדם.
Monetization – מחפש מוצרים בקליקבנק אמזון CJ פאידוטקום לפי המילת חיפוש
מייצר מודעה מותאמת למפרסמים כגון גוגל אדסנס קליקבנק, איביי ואמזוןDomains – מוצא דומיינים לפי מילת מפתח ונישה

Find Content – מוצא כתבות באתרים בעלי שם
Publish Content – מאפשר הכנסת תוכן ישירות מהמערכת לבלוג או לאתר
Promotion – מאתר דפים שאפשר לקבל מהם קישורים בתחום הרלוונטי למילת מפתח
למידע נוסף על >> מרקט סמוראי

מאת admin בקידום אתרים | 2 תגובות

האם תם עידן הדיוור שיווקי באימייל? – האם עדיין הזהב ברשימה?

צריך לראות אם בעקבות התחזקות הרשתות החברתיות כגון פייסבוק וטוויטר יש עדיין אותו הערך לדיוור באמצעות רשימת התפוצה, או לדיוור שיווקי באימייל. השאלה נובעת מזה שאפשר ברשתות החברתיות להפנות את האנשים לדוגמה בפייסבוק לקבוצה, או להיות אוהדים ואז הם יקבלו עדכון על כל פעילות שאני רוצה לעדכן אותם ולא רק אותם. יש סיכוי טוב שאם זה משהוא באמת מעניין הם יעבירו הלאה וישתפו את חבריהם. מאידך עדיין יש כאלו שבכלל לא מבקרים בפייסבוק או בכל סוג אחר של רשת חברתית – מה איתם?

למה הנושא חשוב?
העניין כאן זה לא להשקיע זמן וכסף שלא יצדיק את ההשקעה לעומת אותו הזמן והכסף שיופנה לכיוון יותר עכשוי ויותר מביא תוצאות – ממיר.
היום בעידן הטוויטר, הפייסבוק ושאר הרשתות החברתיות אני חושב שהאימייל זה עוד השקעת זמן שאפשר לעשות בצורה אחרת עם תוצאות לא פחות טובות. למשל אם צריך להודיע על פוסט חדש או על וידאו חדש או כל הודעה או הכרזה אחרת זה יהיה כפילות אם נודיע בטוויטר בפייסבוק ובאימייל לאותם אנשים.
נראה לי שלא הרבה זמן יעבור עד שיהיו אמצעי דיוור יותר יעילים משולבים בתוך הרשתות החברתיות וזה מסכן מאד את ספקי מערכות דיוור. יש לי תחושה שהם כבר מודאגים. לאחר המכה הגדולה של הספאם וחוקי הספאם הנה באה עוד מכה, של מערכות שנותנות מענה חלופי לדיוור. היום מי שלא מנהל את הדואר שמגיע אליו בצורה מתוחכמת סובל קשות מהספאם ולא פעם הדואר הכשר טובע בים של ספאם.

הדיוור באימייל יעיל
כאשר מדובר ברשימה של אנשים שמאד אוהדים את מה שאתה מציע והם מצפים וממתינים לניוזלטר שלך.

הדיוור באימייל יכול להיות כלי שיווקי משלים
, בכל זאת זה עוד ערוץ שיווקי שלא כדאי לפסול. ישנם עדיין לא מעט אנשים שלא כל כך מתחברים לעניין הרשתות החברתיות, ובכל זאת צריכים אמצעי לנהל תקשורת עם אותם הלקוחות והמתעניינים שאינם מחוברים לרשתות החברתיות במה שיש להם להציע.
אלמנט שחלש עדיין ברשתות החברתיות וקיים במערכות דיוור זה עניין הסטטיסטיקה של האימיילים שהיא מאד חשובה.
ברשתות החברתיות ישנם מעט מאד אנשים ( די קבועים ) שמגיבים על הכרזות לדוגמה בפייסבוק, הרוב הוא קורא פסיבי. כך שברשת חברתית לא נדע כמה אנשים בפועל עיינו בכתבה שהכרזנו עליה או שיתפנו את אחרים. עם זאת אני חושב שהדרך הנכונה לפרסם אם בדיוור ישיר ואם באמצעות הודעות ברשת חברתית זה שהפוסט יהיה באתר או בבלוג וההכרזה תהיה ברשת החברתית או בניוזלטר. וכך דרך הסטטיסטיקה של האתר נוכל לבחון ולהבין עד כמה הפוסט שלנו פופולרי. ביוטיוב כבר היום יש סטטיסטיקה די טובה.

אני מניח שגם בצד של בעלי רשימות תפוצה יש כאלו שלא כל כך מתחברים למודל של פייסבוק וגם אם הם שם זה לא זה. כך שלהם מערכת הדיוור כמובן עונה על הצורך.

לסיכום
כדאי שכל אחד ימפה את עצמו ואת הקהל שלו ויראה היכן נוח לו להיות ולפי זה לקבוע אם מערכת הדיוור עונה על צרכיו או שהוא יכול להשיג תוצאות די טובות בלעדיה ועם מערכות חלופיות.

מאת admin בכללי | 56 תגובות