30 ביול, 2009

אודות

הקידום האורגאני באינטרנט מה שנקרא באנגלית SEO הוא לא מדע מדוייק. והרבה מההנחות של המומחים לדבר הם רק הנחות – אין מי שיכול להגיד במדוייק מה המשקל של כל פרט ופרט בעיני גוגל או בעיני אתרי החיפוש באינטרנט. המידע הזה חסוי ומשתנה כל הזמן. מה שחשוב להבין זה שבסוף הכל נמדד בהמרה של הכניסות לתוצאות, כלומר החזר השקעה מול תועלת. וכולנו רוצים להשקיע כמה שפחות ולהביא מכסימום תוצאות.

לכן הקידום האורגאני לא יכול להיות מנותק מכלל המרכיבים של שיווק באינטרנט שהרי בסופו של דבר אנו רוצים לשווק מוצר או שרות. מי שיקנה את המוצר זה הלקוח ולא גוגל. אז עם כל הכבוד לגוגל הלקוח הוא המטרה העיקרית שלנו וצריך תמיד לזכור את זה ולא לשכוח. כי בלהט העבודה לפעמים שוכחים את זה. עם זאת גם לא צריך לזלזל במרכיב הזה של קידום אורגני למנועי החיפוש שהרי כמעט 50% מהתנועה לאתרים מגיעה מהם. אז כמובן שכאשר הגולש הגיע עלינו לטפל בו כראוי ולגרום לו ליצור איתנו קשר. אבל חשוב שקודם כל יגיע לאתר שלנו ובשביל זה אנחנו כאן.

ידידיה אלון - הדרכה וכלים לקידום באינטרנט

שמי ידידיה אלון ואני עוסק משנת 2006 בשיווק אינטרנט והמוטו שלי אומר
הצלחה = (ידע+כלים)*עשייה נכונה
אני יכול לספק לכם ידע וכלים, העשייה תבוא מכם, ככל שתעשו יותר מהלכים נכונים ככה תצליחו יותר בשיווק באינטרנט. הצעד הנכון הראשון שתעשו זה להירשם לאתר ולמועדון הקידום באינטרנט. כך תוכלו לקבל בחינם ידע וכלים לקידום העסק שלכם באינטרנט.

אז הירשמו עכשיו לרשימת התפוצה של האתר ותקבלו כלי עזר לקידום באינטרנט חינם. כלים שיעזרו לכם לקדם את האתר שלכם בעצמכם – ממש לא מסובך – כמעט כל אחד יכול.

מאת admin