16 ביול, 2013

קידום אתרים טוב זה לא לסבן את גוגל!
נראה שגוגל מתיחס לקידום אתרים כמשהוא שלילי בעוד שנכון היה להתיחס רק לספאם או גישות תרמית אחרות. קידום אתרים וספאם באינטרנט זה לא אותו הדבר.
אני קורא לקידום אתרים:
הדרך הנכונה והאפקטיבית למימוש הפוטנציאל של האתר.

בואו נניח שהאתר מלא בתוכן איכותי, אם לא יהיו קישורים לאתר, כיצד מישהוא יגלה בכלל את האתר. כלומר חייבים לבצע פעולות יזומות (לא טבעיות) כדי שגוגל ושאר העולם ידע על קיומינו באינטרנט. יכול להיות שבמשך הזמן אם האתר מלא בתוכן איכותי, ונפרסם אותו במדיה, תהיה מספיק תנועה שתיצור עוד תנועה וקישורים טבעיים. כל מקדם אתרים יגיד לכם שחייב להיות באתר שלכם תוכן איכותי, אז אין כל התנגשות בין מקדמי אתרים לגוגל.
האמת שדווקא לאור המכות שגוגל הנחית בשם פנדה ופינגווין נהיה תחום קידום אתרים קל יותר, עכשיו מאשר בעבר הקרוב, מאחר וכל כך הרבה אנשים הבינו ופועלים בנתיב הלא נכון, והם למעשה עובדים אחורה בפחד מצייתים כביכול לפקודותיו של המנהיג ללא חת, כי הם כל כך נהיו פרנואידים של עשיית רק דברים שגוגל אוהב. והם מבצעים פעולות שגורמות נזק לאתר שלהם. והם עושים רק דברים שגוגל אומר להם שהם דברים טובים לעשות.

האם אתם באמת חושבים שזה האינטרס של גוגל לספר לאנשים מסוג מנהלי אתרים, או מקדמי אתרים למנועי חיפוש איך להשיג יותר תנועה ממנועי החיפוש שלהם בחינם?
האם אתם באמת מאמינים שגוגל נותנת עצות שעוזרות למנהלי אתרים לקבל דירוג הדף אינטרנט יותר מהר ויותר בקלות? ולהשיג תנועה בחינם, חשבו שוב.
נראה שהם מעולם לא אהבו מקדמי אתרים, משווקים – אנשים שבונים אתרי אינטרנט כדי לקבל תנועה חופשית ממנועי חיפוש ולעשות כסף בלי לקנות מודעות. למה שהם יעזרו לנו עם כלים למנהלי אתרים או הנחיות ברורות? הם לא היו והם לא!
האמת שכנראה נדרשה התיחסות למציאות שהתדרדרה למצב בו מידע מטעה ומידע זבל בכמויות שמסתובב היום ברחבי עולם הסייבר, האינטרנט, אני לא בטוח שמצליחים לגמרי להלחם בזה כלל.
תאמינו לי שגם מנהל האתר ומקדמי אתרים נפגעים ממידע מטעה באינטרנט שנועד רק להביא גולשים לא רלוונטיים לאתר. אפילו כגולש זה מעצבן ומפריע.

יש אנשים שאומרים שהדרך הנכונה כדי לקבל תנועה ממנועי חיפוש היא על ידי משחק בדרך שגוגל רוצה שתשחק – עושה את מה שהם אומרים לך לעשות. ציות להם.
האמת שגוגל לא אומרים הרבה כמעט ולא אומרים כלום, הניסוח שלהם מעורפל, והכל סוג של פירושים של כל מיני מביני עניין שמסבירים מה לדעתם חושב גוגל.

אז אם לתחושתכם אתם הגונים, ופועלים לפי כללי הקידום שרוב מקדמי האתרים ממליצים אין לכם מה לחשוש, בסופו של דבר האינטרס והמטרה של מקדם אתרים טוב הוא להביא לכם יותר תנועה ממנועי החיפוש.
וגם המטרה כפי שגוגל מציג אותה לשלוח את מחפשי המידע, למידע איכותי, מעניין ורלוונטי ביותר, אז אין ניגוד עניינים בנקודה זו.

צרף אותי לרשימת הדיוור

מאת admin בקידום אתרים

הוספת תגובה