מה נשתנה בתחום קישורים לקידום אורגני

האמת שפרט לזה שנכנסו גורמים נוספים לאינטרנט שצריך להתחשב בהם ולהכניס אותם בתמהיל הקישורים,  לא השתנה הרבה,

 

אמנם נוספו הרבה פחד וחרדה, אפשר לומר אפילו היסטריה, אופפת את מקדמי האתרים בארץ ובעולם. מנהלי אתרים שמנסים להבין כיצד הם ירדו בדרוג או מקבלים פחות תנועה מבעבר, והם נוקטים מהלכים לדעתי מוגזמים שעוד יותר יכולים לפגוע בהם.

 

 

 

קישורים מגוונים

קישורים המפתח לקידום באינטרנט

לדעתי, הסיבה לירידה בתנועה לאתר או בדרוג האתר, או הדף אינטרנט יכולה להיות שכל הזמן נכנסים מתחרים נוספים לענף / נישה שלכם שלוקחים חלק מהתנועה. אין מה להשוות את כמות המתחרים היום בכל תחום למה שהיה לפני 5 שנים.
קודם נבהיר שחשיבות הקישורים שנכנסים לאתר נותרה אחד הנדבכים החשובים ביותר לקידום אורגני.

גיוון טכסט הקישור
הדבר המרכזי שצריך לשים לב אליו בעניין הקישורים לאתר זה גיוון, כל סוג של אחידות (זה לא דבר חדש) יכול להיות בעייתי כלומר אם יש לכם 10 לינקים לא מומלץ שכולם יהיו עם מילת טכסט זהה, זה לא טבעי. אותו דבר נכון שלא כל הלינקים יגיעו מאותו אתר ואפילו לא מאותו שרת.
מומלץ להימנע מכל הגזמה לא טבעית, שעל פניו קל להבין שמטרתה בולטת לעין כאמצעי לקידום אורגני בלבד.

גיוון מקורות הקישורים
היום חייבים לתבלן את מקורות הקישורים ממגוון הרשתות החברתיות, כגון: גוגל+, דפי עסק בפייסבוק, פינטרסט, יוטיוב, פורומים, תגובות בבלוגים, טוויטר וכדומה.
חיזוק הקישורים
טכניקה שכדאי לבחון זה לחזק את מקור הקישור לדף העיקרי באתר שלכם בקישור אחר. וזה נכון לכל הקישורים שלכם, זה יכול להבטיח שהדף שמביא את הקישור לדף העיקרי שלך יהיה רשום בגוגל (מאונדקס) וקישור נכנס אליו יכול להבטיח זאת.
כך למשל הקישור הישיר יגיע מפוסט פייסבוק והפוסט פייסבוק יקבל קישור מאחד הבלוגים.
לסיכום
המסקנה מכל הנאמר בכתבה, אם תמשיכו בעקביות להוסיף לינקים טובים (מגוונים) לדף האינטרנט שלכם, הדף יעלה בדרוג ויביא לכם יותר תנועה.

צרף אותי לרשימת הדיוור

מאת admin בקידום אתרים

הוספת תגובה