8 בספט, 2009

סיפורים

מקום ראשון בגוגל תוך 6 דקות
נשמע הזוי אבל זה אפשרי ולא בפוקס, אמרתי שגוגל סורק אתרים בעלי תנועה ושינויים תכופים כמה פעמים ביום כגון אתרי חדשות או אתרי תוכן גדולים. כותבים כתבה (אחרי מחקר מילות מפתח), את הכתבה עם קישור לאתר שלכם רושמים באחד מאתרי התוכן הגדולים כגון www.scribd.com יש סיכוי טוב שבתוך זמן קצר – דקות עד שעה גוגל יבקר בכתבה שלכם. אם בחרתם מילות מפתח ייחודיות, עבור אותן מילים תהיו ראשונים בגוגל.

האזינו לקטע קצר באנגלית קולין מקדוגל מצהיר על כך בראיון

הערה: אני הצלחתי להגיע למקום ראשון בגוגל אחרי יום

איך ליהנות מקידום אתרים

לא בכל יום זה קורה אבל מפעם לפעם נתקלים בזה וזה ממש כיף, לגלות שבתוך יממה או בתוך ימים  ספורים פתאום אתה מופיע בדף ראשון בגוגל עבור מילת מפתח שקידמת, במיוחד אם היא תחרותית. השבוע תוך כדי הכנת קורס קידום אתרים אמרתי לעצמי נעשה כמה פעולות לקידום הקורס. וככה אחרי יום אני מראה לבן שלי כמה דברים שקשורים לקורס. מה אני מגלה שבמילות מפתח קורסים  אונליין ו קורס קידום אתרים אורגני אני מופיע בדף ראשון בגוגל. רוצים לדעת עוד איך היגעתי לכך, אני מציע לכם הירשמו לקורס מייד וגם אתם תוכלו להנות מפעם לפעם מקורת רוח והצלחה בקידום המוצר, השרות, או האתר שלכם.

כולם ? רוצים להופיע בדף ראשון בגוגל.
בשיחה שהייתה לי עם יגאל באום – יועץ שיווק באינטרנט הופתעתי לשמוע ממנו שיש מצב שלא כולם רוצים להיות בדף ראשון בגוגל. עד היום הייתי משוכנע שכל מי שיש לו אתר אינטרנט ודאי ישמח לראות קישור לאתר שלו מופיע בדף ראשון בתוצאות החיפוש בגוגל,
עבור מילות מפתח עיקריות לתחום של האתר. אז כעת אני מנסה להבין שזה לא בדיוק כך, ויש לא מעט בעלי אתרים שזה פשוט לא מעניין אותם, ואפילו ישנם כאלה שאינם מעוניינים בקהל שמגיע דרך מנועי החיפוש.

מאת admin