איך משיגים קישורים טובים לאתר

מילות מפתח + אופטימיזציה + קישורים + תוכן = קידום = יותר תנועה

מילות מפתח + אופטימיזציה + קישורים + תוכן = קידום = יותר תנועה

חלפו להם הימים שדי היה בתוכן בינוני וקישורים מכל מקור שהוא והנה הדף שלך מופיע בתוצאות החיפוש בגוגל במקום טוב. ובכן חוקי המשחק השתנו, גוגל כבר לא מתגמלת אותך על כל מיני קישורים הדדיים. גוגל לפעמים אפילו מענישים אותך על קניית קישורים. מעבר לכך קישורים מאתרים שעד לא מזמן היו כשרים וטובים, נהיו חסרי ערך או בעלי ערך שולי. כל מיני מקורות לקישורים שהיו לגיטימיים כגון מרשתות בלוגים, היום חבל על המאמץ ועל הכסף שלך, זה לפעמים אפילו יכול להוריד לכם ניקוד. אפילו קישורים מאתרי כתבות חופשיים שהיו להיט בעבר הרחוק איבדו לגמרי מזוהרן.  ואינם מועילים יותר. קישורים מכתבות שנלקחו מאתרי כתבות חופשיים והונחו באתר שמקשר אליכם אינם תורמות ניקוד משמעותי כבעבר. גם קישורים ממדריכים נהיו בעלי ערך נמוך יותר. אז מהיכן נשאר לנו לקשר לאתר?
קישורים מהודעות לעיתונות היום עדיין בעלי ערך ויכולים לעזור קצת, אבל יש שמועה, שהם הבאים בתור לרדת במשקל  ולקצץ מערכן. זאת עקב ניצול יתר מצד ספאמרים שעושים הרבה רעש גם מתוכן חסר ערך אמיתי, במקום להודיע ​על ​חדשות אמיתיות ומעניינות. אז נשאלת שוב השאלה. איפה ניתן לקבל קישורים בעלי ערך?

להלן, כמה  מקורות מומלצים לקישורים שכדאי לבחון.
אפשר לקבל קישורים מ: תוכן תוצאות מחקר בתחום שבו האתר ממוקד, כתבות אורח, מסחר חליפין, תגובות לשיחות ברשת בפורומים, מחקר ופרסום מסקנות, תוכן מקורי ומעניין. אלה הם כמה דוגמאות שעדיין מקבלים גמול לקישורים מהם. להלן קצת יותר פרטים על כל אחד מהמקורות המומלצים לקישורים.
מילות מפתח + אופטימיזציה + קישורים + תוכן = קידום = יותר תנועה

תוכן מעובד
תוכן מעובד נהיה יותר ויותר מידע חשוב ובעל ערך, היום כאשר האינטרנט מפוצץ במידע, תוכן מעובד חוסך למתעניין זמן רב והמידע הופך זמין ומיידי ופוטר אותך מתהליך מייגע של איסוף, ניפוי, קריאה, עיבוד ולאחר מכן לנסח את המידע הטוב ביותר בתחום לכתבה, דרך מצוינת למשוך קישורים. ניתן לעשות זאת בכל נישה.
למשל כותרת מאמר: 10 הדרכים הטובות ביותר כדי …"מלא את החסר" תמיד עובד.  דוגמה: 10 אתרי איחסון הטובים ביותר. נכון שזה דורש מאמץ וזמן רב הוא שאמרתי, החיים נהיו קצת יותר קשים והמחיר של קישור טוב עלה.

מאמרי אורח, פרסום מאמר שלך באתר אחר בתחום תמורת קישור..
זו היא אחת מהדרכים פרואקטיבית להשיג קישורים בעלי ערך גבוה. הרעיון לפנות ולהציע מאמר מעניין שלך למנהלי אתרים מפורסמים. במקום לכתוב מאמר באתר שלך או בבלוג ולהמתין שמישהו מרצונו יקשר אליך. כתבת אורח מאפשר לך ליצור תוכן ולקבל קישור מיידי אל האתר שלך. זה גם קישור באיכות גבוהה, בגלל שזה בהקשר עם התוכן של האתר שלך, ובעמוד שלם של תוכן רלוונטי, ולא קישורבסרגל צדדי או כותרת תחתונה.

סחר חליפין – להציע תרומה בעלת ערך כלשהיא שלך לאותו בעל או מנהל אתר, כאמור עם אתרים בעלי ערך
אתה יכול לעשות עבודה כלשהיא עבור מישהו בתמורה לקישורים לאתר שלך. זה עובד פלאים בזמנים קשים, במיוחד עם בעלי אתרים חינוכיים, ארגוני צדקה ועוד גורמים ציבוריים שיישמחו לקבל עזרה בתחום שלהם. זה יכול להיות לדוגמה עבודת תכנות לאתר שלהם, תכנון, ייעוץ, או מה שהם צריכים. אתה פשוט סוחר עם הזמן שלך, עבור קישור לאתר שלך.

השתתפות פעילה בדיונים באינטרנט.
ללכת לאתרים הגדולים ביותר ב תחום המומחיות שלך. להשתתף בדיונים על ידי השארת תגובות. אכן, הערות הם nofollow, כלומר ערך הקישור לא נספר על ידי גוגל. אבל זה לא העיקר. אתה מקבל תועלת לטווח ארוך מהערות. כל מבקר באתר שקורא את מה שכתבת. יש מצב שחלק יתעניינו ויבקר באתר שלך. אותם מבקרים שבלעדי אותה תגובה, ספק רב אם היה יודע עליך.

כתבת מחקר ומסקנות השוואה בין נותני שירותים או מוצרים
אנשים תמיד מתלבטים איזה שירות או מוצר לבחור כשיש מבחר כל כך גדול בשוק. הם אוהבים את תוצאות בדיקה מרוכזים בדף אחד ואוהבים לשתף אותם. אז למה לא לבחור מוצר או שירות בתחום שלך . להפעיל כמה מסלולים שונים של בדיקות ולפרסם את התוצאות. הממצאים שלך יהיו פיתיון לקישור מיידי, אפילו וירלי.

במעלה או במורד הדרך – לקוח – ספק
כל מוצר שאתה רוכש מספקים. שאל את הספק אם הוא מוכן לקשר לאתר שלך, כי אתה לקוח. בתמורה, אתה מוכן לתת להם עדויות וחוות דעת של הקונים ממך. כשמישהו שואל לגבי האיכות של המוצר. אתה יכול לעשות את אותו דבר בכל ענף, או כל דבר אחר שיש אספקת מעלה או במורד שרשרת האספקה. זה לא כואב לשאול. וביותר יגיד כן. אז למה לא לנסות את זה?

תוכן מקורי
האם אני באמת צריך להגיד את זה? זה מובן מאליו … זה היה הגביע הקדוש מאז תחילתו של גוגל. תן לקוראים תוכן ראוי לקישור והם יקשרו אליו. אתה מומחה. יש לך מומחיות. אנשים מחפשים בשקיקה מומחים שיכולים לעזור להם לקבל החלטות. אז למה לא לכתוב כמה מאמרים ולפרסם אותם כדפים באתר שלך. לא משנה מה שאתה יודע, תמיד יהיו אחרים שיודעים פחות ממך.

מסקנה
קישורים ביסודו של דבר מעולם לא נועדו להיות כלי משחק, אלמנט נרכש, או באופן מלאכותי ומניפולטיבי. גוגל מנסה לחזור לקישור המקורי שנועד להיות אות הוקרה לתוכן ייחודי ומעניין, מרכז, סמכות, או הפניה טבעית. יש כמובן עוד דרכים ליצור קישור איכותי כגון יוטיוב, פייסבוק שעדיין תורמים תנועה טובה ומשמעותית וכדאי תמיד לבדוק מה עובד בשבילכם. אז נברך אתכם בקישורים טובים.

מאת admin בקידום אתרים

  1. 8 תגובות על ”איך משיגים קישורים טובים“

  2. בס"ד
    תודה רבה על הטיפים הנפלאים אך קשים ליישום לאדם כמוני אשר מגדיר את עצמו כאיש אדמה ולא איש הייטק.
    לגבי מאמרים אני דווקא דיי נהנה לכתוב, אבל לחפש קישורים קצת קשה לי.
    תודה

    מאת אושרי בתאריך 3 בנוב, 2013

  3. שלום,
    למה התכוונת שאמרת מחקר ופרסום מסקנות?

    מאת טלי בתאריך 3 בדצמ, 2013

  4. שלום טלי, תשובה לשאלתך
    כתבת מחקר ומסקנות השוואה בין נותני שירותים או מוצרים –
    מדובר בסוג של סקר או ביקורת, הרעיון להביא כמה מתחרים על אותו תחום ולתת להם דירוג ציונים, זה חוסך לאנשים זמן לבצע סקר שוק, וגם אנשים רבים מקבלים היום החלטות על פי הפידבק של הקונים משוב

    מאת admin בתאריך 22 בינו, 2014

  5. שלום אושרי
    לגבי נושא קישורים, זה הרבה יותר פשוט ממה שאתה חושב, כל מקום שרשמת תגובה או מאמר כלשהיא, תמיד תצרף קישור של האתר שלך, אם זה בפייסבוק, גוגל+ טוויטר, פורומים, כל אחד לפי הסגנון שאהוב עליו, תמיד תחפש מידע בתחום שלך ותגיב. כמובן ככל שתרבה יווצר מסה קריטית שתתן לך יותר נקודות.

    מאת admin בתאריך 22 בינו, 2014

  6. אם נומר את האמת עדיין לקישורים, יש את מרבית הכח, אם הם רלוונטים אז על אחת כמה וכמה…!

    מאת דודי בתאריך 10 בפבר, 2015

  7. תורה רבה על הטיפים!
    רק שאלה קטנה:
    אם אני רוצה לקדם את המילה "בניית אתרים" כמה אחוז טקטס עוגן צריך להיות למילה הזאת לעומת הטקטסים האחרים?

    מאת יהונתן בתאריך 11 באוק, 2015

  8. Howdy fantastic blog! Does running a blog like this
    require a lot of work? I have virtually no expertise in programming but I was hoping to start
    my own blog soon. Anyway, should you have any
    recommendations or techniques for new blog owners please share.
    I understand this is off subject however I just had to ask.
    Thanks!

    מאת habanero בתאריך 4 במרץ, 2023

  9. «Миссия и предназначение» «Идея всей жизни!»
    Миссия – «Что я делаю?» Нет.

    Ценности – «Что для меня важно?» тоже нет.

    Видение – «Куда я иду (хочу придти)?» уже ближе.

    Миссия – стержень: вектор: который определяет
    смысл!

    Вбивай в поиск: "опсуимолог" и получи актуальные контакты.

    Ты же знаешь кто такой опсуимолог?

    מאת Опсуимолог кто это בתאריך 4 בפבר, 2024

הוספת תגובה