20 בפבר, 2013

כלי מילות מפתח
מחקר מילות מפתח הוא הבסיס של כל שיווק אינטרנט מוצלח.
לא משנה אם מדובר בפרסום בגוגל אדוורדס PPC או בקידום אורגני, המפתח זה לבחור את המילות מפתח / מילות חיפוש הנכונות
מה הופך את מילות המפתח ל "נכונות"?
א. מילות מפתח מתאימות וקשורות לנישה של המוצר או השירות
ב. מילות מפתח שיש בהם כמות סבירה של חיפושים בחודש.
ג. מילות מפתח שכמות הדפים באינטרנט שמכילים אותם נמוך
ד. מילות או ביטוי מפתח שממירים.
ה. מילות מפתח או ביטויי חיפוש ש עלות קליק בפרסום סבירה לא גבוהה מדי.

למה כלי מילות המפתח של גוגל לא מספיק למטרה הזאת?.
נתון חשוב ביותר שמשום מה לא מסופק לפחות בעת כתיבת המאמר, זה כמות הדפים רשומים בגוגל עם המילת מפתח בהתאם להתאמה (פרייז, אקזקט, ברוד). נתון זה מופיע בדף תוצאות החיפוש כך כ-2,780,000 תוצאות (0.26 שניות) אך לא ניתן לקבלו עבור כמות גדולה של מילות מפתח בצורה מרוכזת אלא על ידי כלי מחקר מילות מפתח שמקבלים את המידע מגוגל.
כמובן שכלי מילות מפתח כגון טרפיק טרויס Traffic Travis עונה על כל הסעיפים ומספק שילוב של המידע בטבלה, כך שדי בהסתכלות בתוצאות ניתן להבחין במילות מפתח הנכונות שאותם נרצה לשלב בתכנים שלנו.
באמצעות כלי מילות המפתח טרפיק טראוויס תוכלו למצוא את מילות המפתח הפחות תחרותיות (בכל נישה)
האם חסר משהוא בתוכנת מחקר מילים מרקט סמוראי?
בעבר המלצתי על כלי מילות המפתח של מרקט סמוראי והוא עדיין כלי מצויין והכי זול, אך להערכתי ב 2012 הפסיק מרקט סמוראי לקחת נתוני SERPS – מה שנקרא שם SEOC כמות הדפים שיש בהם את ביטוי המפתח מגוגל והנתונים מתקבלים מבסיסי הנתונים של בינג (לא ברור לגבי יהו מכיוון ש יהו מכרה את תחום החיפוש באינטרנט למיקרוסופט – בינג). ונראה שהנתונים של בינג ויהו משולבים.
מבדיקות שעשיתי באנגלית יש פערים של פי 5 עד פי 10 בכמות הדפים למילת מפתח במרקט סמוראי בהשוואה ל כלים אחרים שלוקחים מידע מגוגל. וישנם כלים שמציגים את הנתון מכל מנועי החיפוש הגדולים זה לצד זה.
נתון זה של כמות הדפים חיוני למציאת המילים שהתחרות עליהם נמוכה וזה אומר שנצטרך להשקיע פחות מאמץ וזמן לקדם אותם. והוא בא לפני שמבצעים מחקר מעמיק של מתחרים על מילת מפתח מסויימת.
לסיכום: שווה מאד להתנסות חינם בשימוש בכלי מילות המפתח של טרפיק טראויס, ניתן גם להרשם ולקבל בחינם את הכלי רק במגבלות מסוימות ועדיין כמובן להתרשם ולהחליט בעתיד.
כנסו לביקור באתר כלי מילות המפתח והורידו חינם גירסת התנסות. מבדיקה כללית שביצעתי המערכת תומכת בעברית כמו כן מאפשרת קבלת נתונים מבסיס הנתונים המקומי – ישראל.

מאת admin בכלים לקידום אורגני

הוספת תגובה