איך משפרים את דירוג האתר במנוע חיפוש

קידום אורגני זה באמת מאוד פשוט. אם מנוע החיפוש יכול למצוא אותך, אתה הולך לקבל את התנועה שאתה צריך. למרות שיש דרכים אחרות להשיג תנועה לאתר, לא צריך לפסול כל דרך אפשרית להגדיל את הכניסות לאתר בדרכים לגיטמיות והגונות. חיוני כי מנוע החיפוש ימצא את הדף של האתר שלך עבור הנושא של הדף. אפילו יותר מכך, מנועי החיפוש אוהבים את מה שהם מוצאים שם. זוהי הרי המטרה העיקרית שלהם לספק לגולש את הדף עם התוכן המתאים ביותר למילת החיפוש שהוא ביקש. למנוע החיפוש יש נוסחה שעל פיה הוא מחליט את מידת הרלוונטיות של דף החיפוש ביחס למילת חיפוש שמשתמש עשוי לחפש. אם אתה לא מקבל את התנועה שאתה מצפה לה, ייתכן שיהיה עליך ללמוד כיצד לשפר את דירוג האתר שלך במנועי חיפוש.

מילות מפתח

הן לעיתים קרובות הכלי חשוב ביותר לבעל האתר כדי לקבל יותר תנועה. אמנם מילות המפתח לא יכולים להיות האמצעי היחיד. מנועי החיפוש היום חכמים יותר מאשר אי פעם. אתה יכול שיהיו לך את כל מילות המפתח בעולם, אבל אם הדף אינטרנט והאתר אינם מטופלים על ידי שאר מרכיבי קידום, הדף לא יקודם. אתה צריך לשפר את דירוג מנוע חיפוש לפי מילות המפתח הנכונות לנישה ולנושא של האתר. המשמעות והדרך לכך היא שיהיה הרבה תוכן רלוונטי לנושא האתר.

דרוג הדף יכול לעלות אך גם יכול לרדת

חשוב לציין שכל הוספת מרכיב קידום כמוהו כתוספת ציון לדף – יש גם הורדת ציון! ניתן גם לשפר את דירוג דף האינטרנט במנוע חיפוש על ידי מטה תגים בדף האינטרנט – ישנם כלי בניית אתרים שנותנים גישה גם למשתמש רגיל לערכים אלו. למרות שחשיבות המטה תגס די שולית גם המאמץ להגדיר אותם לא גדול, וכל נקודה יכולה לשנות לפעמים – ראו תחרויות ספורט. המידע הכלול במטה תגס מיועד לציין את מילות המפתח העיקריות, והתאור שיופיע לגולש שמקבל את תוצאות החיפוש. יש לזה חשיבות גדולה האם התוכן הזה ימשוך את הגולש להקליק על התוצאה או שהוא יעבור לקישור הבא. חשוב מאד שתהיה תאימות בין מילות החיפוש, מילות המפתח, כותרת הדף והנושא של הדף. רלוונטיות מילות מפתח צריכות להתאים לתוכן באתר שלכם. שימו לב רצוי מאד אם אפשר שאתרים בעלי תוכן דומה לשלכם יצביעו לדף האינטרנט שלכם, רצוי במילות המפתח העיקריות.

קישורים

מפתח נוסף לשיפור דירוג הדף במנוע החיפוש היא קישורים. כל קישור נספר, גם לטוב פלוס וגם למינוס. ככל שיותר קישורים יוצאים מהדף דרוג הדף ירד. וככל שיש יותר קישורים נכנסים לדף הדרוג עולה. כמובן ככל שאלה קישורים מדפים המדורגים גבוה הניקוד בעבורם גבוה בסדרי גודל.

לסיכום זה לא מסובך, כל אחד יכול! לאט לאט תוכלו להתקדם ולהגיע למקום ראשון בגוגל עבור מילות מפתח שתבחרו. רק צריך לעשות לפי הכללים והכללים די ברורים. אנו מציעים לכם להירשם ברשימת התפוצה כדי לקבל כלים חינמיים שיעזרו לכם לקדם את האתר שלכם ולראות איך אתם מתקדמים. אז אם טרם נרשמתם עכשיו הזמן – ואם ברצונכם להעמיק את הידע ולהיות מסוגלים לקדם את האתר שלכם בעצמכם זה הזמן להירשם לקורס קידום אתרים אורגני – זה הזמן,

הירשמו עכשיו ל קורס קידום אתרים אורגני !!! ובתוך זמן קצר תוכלו להתחיל בלימוד

מאת admin בקידום אתרים

  1. 25 תגובות על ”איך לשפר את דירוג האתר במנוע חיפוש“

  2. יש לי אתר ויש לו 110 צפיות ואני רוצה לשפר לפחות ל 500 מה לעשות?
    זה הכתובת של האתר:http://noamsela.bloger.co.il/

    מאת נועם סלע בתאריך 25 בדצמ, 2014

הוספת תגובה