כל מי שמנסה להרוויח כסף באינטרנט, אחד האתגרים הגדולים ביותר הניצבים בפניו היא לגרום לאנשים לבקר באתר כמה שיותר כניסות. אבל יותר חשוב מזה – המרות. זאת אומרת שיגיעו מבקרים רלוונטיים למידע והתוכן שהאתר מספק. בין אם אתה מפעיל חנות מקוונת, או שבניתם אתר אינפורמטיבי שנועד לייצר קליקים על מודעות אדסנס, או כל סוג מודעות או באנרים, או שהנכם חברים בתוכנית שיווק שותפים, אתם צריכים ללמוד כיצד להגדיל את התנועה לאתר כדי לשמור על רמת ההכנסה שלכם. החדשות הטובות הן, יש הרבה דרכים מוכחות כדי למשוך מבקרים, החדשות הפחות טובות הן, חלק מהשיטות ידרשו זמן ומאמץ לפני שהם מתחילים להשתלם.

הדרך הטובה ביותר כדי להגדיל את התנועה לאתר היא לספק תוכן מעניין, ייחודי ורלוונטי ליעוד של האתר. תוכן שאנשים באמת ירצו לא רק לקרוא, אלא אפילו לספר לחברים שלהם עד כמה היתה כתבה או סרטון מעניינים. אני בטוח שאינכם מצפים לתנועה אם סתם שפכתם כמה מילים לדף. אם אין שום תוכן אמיתי, סתם מילאתם את האתר במודעות או בחלונות או באנרים קופצים בכל מקום. יכול להיות שבטווח קצר יגיעו מבקרים לאתר, אבל ספק אם הם יחזרו. מנהלי אתרים אלה עשויים ליהנות קצת מן המבקרים בפעם הראשונה, אתם וודאי לא מצפים שגולש שפוי יחזור למקום כזה פעם נוספת. אם אין שום תוכן מעניין ובתחום הנושא העיקרי של העסק או האתר שאפשר למצוא? כמובן שלא. אז כדי להגדיל את התנועה באתר, עליך למלא את האתר עם מאמרים איכותיים המכילים מידע רלוונטי על נושאים שאנשים רוצים לקרוא ולספר לאחרים.

עוד דרך מצוינת להגדיל את התנועה לאתר היא ללמוד איך המבקרים מוצאים את האתר שלך במנועי החיפוש כגון גוגל במקום הראשון, ולחזק את אותם מסלולים. כדי לעשות זאת, תזדקק לניתוח הנתונים הסטטיסטיים באתר שלך, אשר בדרך כלל ניתן להשיג או דרך לוח הבקרה של חברת איחסון האתר שלך. או בעזרת גוגל אנליטיקס. נתונים סטטיסטיים אלה צריכים להיות מסוגלים להגיד לך לא רק כמה מילות מפתח וכמה כניסות תקבל ליום, אלא גם כמה אנשים ביקרו באתר שלך. האם הם מגיעים דרך מנוע חיפוש כמו גוגל? כמו כן, תוכלו לראות את מילות המפתח או את מחרוזת החיפוש שהם הקלידו כדי להגיע לדף שלך – ואתם יכולים להוסיף תוכן נוסף שמדגיש את מילות המפתח הפופולריות ביותר שלך, ובכך ממשיכים להגדיל את התנועה באתר האינטרנט. תוכלו לדעת האם המבקר שהגיע אליכם הגיע דרך פרסומת, או באנר או קישור. אם יצרתם קישורים באתר אחר? אם כך, תוכל לראות בדיוק מאיזה מהם – וכך תדעו אם שווה לכם לפרסם באותו האתר. או להמשיך ליצור קישורים ממנו.

דרך שלישית בטוחה להגדיל את התנועה לאתר היא ליצור קישורים מאתרים דומים לנושא האתר שלכם. רצוי כמה שיותר קישורים לאחד הדפים העיקריים באתר שלך, זה שבחרת להיות מוביל בשבילך. ראשית, יותר קישורים לדף יעלו את הדרוג שלו. מנועי החיפוש נוטים לתת יחס מועדף לאתרים עם הרבה קישורים נכנסים, כלומר תקבל מקום גבוה יותר בדפי התוצאות. מאידך יש גם סיכוי לקבל ביקורים גם על ידי כניסה יזומה של הקוראים שלוחצים על הקישור אם הנושא עניין אותם.

ישנן שיטות רבות נוספות להגדיל את התנועה לאתר האינטרנט בנוסף למה שציינתי כאן, אבל כדאי רק לזכור כי כל השיטות האלה דורשים קצת זמן להתפתח ולהצליח, אז לא להיבהל אם התוצאות שלך לא מגיעות בן לילה!

מאת admin בקידום אתרים

  1. תגובה אחת על ”איך להגדיל את התנועה לאתר“

  2. ngbhhi ntus

    מאת שאול פרץ בתאריך 27 ביול, 2012

הוספת תגובה