מה זה קידום אורגני – באנגלית זה מתורגם ל – אופטימיזציה למנועי חיפוש
Search Engines Optimization – SEO

קידום אורגני זה מכלול הגורמים באתר או מחוץ לאתר שמשפיעים על מיקומו של דף אינטרנט בתוצאות החיפוש עבור מילת מפתח. השאיפה של מקדם האתר היא, לבצע מהלכים שיקדמו את דף האינטרנט להופיע בראש הרשימה בתוצאות החיפוש עבור מילת מפתח, או ביטוי מפתח, או משפט מפתח. באנגלית יש עוד מונח שמתאר טוב יותר את התחום והוא נקרא:
סירצ' אנג'ינס פוזישנינג
Search Engine Positioning
שמשמעותו – קביעת מיקום בתוצאות מנועי החיפוש – כלומר שיפור מיקום הדף במנועי החיפוש. חשוב להדגיש שמטרת הקידום האורגני היא להביא את הגולש שמתעניין בתחום שלכם לאתר שלכם. כאשר הגולש מגיע לאתר שלכם צריך לגרום לו לבצע את המטרות שלשמם הזמנתם אותו, אם זה לבצע הזמנה, או להירשם וכדומה, מה שנקרא בשפה המיקצועית המרה.

אז למה כדאי לכם לקדם את האתר שלכם אורגנית?
כמובן שזה יכול להיות שווה המון כסף – גם אם ניקח עלות של 100 קליקים ליום במחיר 1 ש"ח לקליק בתוך חודש מדובר על 3000 ש"ח ותוך 5 חודשים זה שווה 15000 ש"ח יותר מהסכום שתשלמו למקדם אתרים הכי מקצועי שיביא אתכם למקום ראשון בתוצאות החיפוש עבור כמה מילות מפתח עיקריות בתחום עיסוקכם. כמובן הייתרון הגדול של קידום אורגאני הוא שכאשר אתם הגעתם למקום טוב בראש תוצאות החיפוש עבור מילות מפתח עיקריות, אתם חוסכים בעלויות פרסום ואם מדובר בתחומים תחרותיים עלויות הפרסום יכולות להיות גבוהות מאד.

האם אפשר להבטיח הצלחה בקידום אורגני למרות שקידום אורגאני למנועי החיפוש באינטרנט הוא לא מדע מדוייק, בכל זאת ישנם דברים הגיוניים שצריך להתייחס אליהם. לדוגמה: כאשר יש הרבה מתחרים ברשת ומנועי החיפוש סורקים את הרשת לעדכונים, הם פשוט ידלגו על אתרים מקולקלים, אין להם זמן להתעסק עם אתרים לא תקינים ומלאי שגיאות. ולעומת זאת הם יתנו עדיפות לאתרים מסודרים שכוללים מפת אתר טובה ומתעדכנת.

הקידום האורגני או גנרי למנועי החיפוש באינטרנט דורש סבלנות והתוצאות לא מובטחות – אמנם מצד אחד פעילות מנועי החיפוש מהירה ותכופה יותר ממה שהיה בעבר, אבל מאידך כל יום מתווספים אין ספור אתרים ודפים לאינטרנט שמנועי החיפוש צריכים להוסיף לרשימת הסריקה שלהם.

ואגלה לכם סוד: ישנם בישראל המון תחומים מאד לא תחרותיים שבמאמץ קל תוכלו להופיע בדף ראשון בגוגל. חשוב מאד להדגיש שרצוי להימנע לחלוטין משימוש באמצעי קידום פסולים אפילו אם הם בתחום האפור, חבל להמר ולהפסיד זמן רב שהושקע ולהתחיל הכל מהתחלה, מנועי החיפוש לא סובלניים לרמאויות ותחמנויות וכל מיני אמצעים שאפילו ההגיון של ילד בגיל 6 מבין שזה מטופש כגון תוכן שמיוצר על ידי מנגנונים אוטומטיים ועוד דברים שנעמוד עליהם בהמשך אז הכלל מה שאינך בטוח שהוא כשר פשוט להימנע ממנו.

רוצה לדעת עוד ומהר איך לקדם את האתר שלך ולהביא כמה שיותר תנועה לאתר. אני רוצה להמליץ לך על קורס קידום אתרים מקיף אונליין ללימוד עצמי שיכסה את כל ההיבטים של קידום אתרים אורגני. בקורס שלי תוכל ללמוד לפרטי פרטים איך לקדם את האתר שלך בגוגל גם לחסוך כסף וגם להביא יותר כניסות

מאת admin בקידום אתרים

  1. 3 תגובות על ”קידום אתרים אורגני – מה זה“

  2. רוצה לדעת עוד ומהר איך לקדם את האתר

    מאת אבי בתאריך 22 באוג, 2012

  3. תודה רבה.

    מאת קידום אתרים אורגני בתאריך 17 ביונ, 2013

  4. תודה רבה על המאמר – תמיד טוב להתעדכן.

    עוד מאמרים על קידום אתרים אורגני ניתן למצוא כאן

    http://www.dossihost.net/category/15/%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A7%D7%99%D7%93%D7%95%D7%9D-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D/
    בהצלחה 🙂

    מאת גל בתאריך 4 באוג, 2013

הוספת תגובה